Festival NIT NIT NIT 2025 - dissabte dia 21 de juny
La tercera sessió del festival serà aquest dissabte dia 21 de juny i vindrà de la mà de Sergi Estella, la “One Man Band” de Rubí.
Sergi Estella crea els seus propis instruments amb qualsevol objecte. Aquest, és un músic multi instrumentista
Toca la bateria amb els peus, mentre toca instruments fets per ell mateix, instruments tan únics com una escombra elèctrica o una guitarra feta amb llaunes de cervesa.
La música de Sergi Estella està influenciada principalment per estils com el blues, el folk i el rock. Amb la seva formació atípica i els seus instruments
casolans, el so de Sergi Estella aconsegueix aquella cruesa i autenticitat que el caracteritzen.
El seu darrer disc "Blood Like Wine" l'ha fet girar per diferents escenaris i festivals d'Europa. El seu directe és genuí i enèrgic, una posada en escena
que sorprèn el seu públic i uns instruments tan particulars que l'han fet guanyar el C.B.Gitty International de Nova Orleans.
No us perdeu l'oportunitat de veure en directe aquest home orquestra i constructor d'instruments peculiars, Sergi Estella “One Man Band” té un llenguatge i un so únics
🕠Hora d'inici: 22:00 h
📍Lloc: Plaça de l'Església
👉També disposarem de la col.laboració i servei de barra de cerveses Hobac
Totes les activitats seran gratuïtes.
ℹNota important: El dissabte 21, no es podrà estacionar a la plaça de l'Església de 15:00 a 01:00h