Comunicat de l'Ajuntament per la mort d'una persona al bosc pel tret d'un caçador

Dissabte, 30 de gener de 2021 a les 00:00

L'Ajuntament de Santa Maria de Martorelles lamenta els fets ocorreguts el dia d'avui on una persona ha mort a conseqüència d'un tret d'un caçador. Lamentem profundament aquesta mort i per això decretem dol oficial els dies 1, 2 i 3 de febrer amb les banderes onejant a mitja alçada i ens sumem a la convocatòria que es farà demà diumenge a les 12:00h a la Plaça de l'Ajuntament.

Tota la investigació del cas així com la identificació de les persones i les seves procedències es porten a terme des del Jutjat de Mollet. En tot moment l'Ajuntament s'ha posat a disposició de les autoritats.

Davant d'aquests fets, avui hem estat dedicats a comunicar-nos amb diferents responsables del cos de Mossos d'Esquadra, Agents Rurals, Parc Serralada Litoral i del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, per tal d'esclarir els fets i també per demanar solucions a una activitat on els municipis poc podem fer.

Finalment, durant la tarda d'avui hem fet una reunió les alcaldies dels tres municipis pertanyents al coto de caça de la Societat de Caçadors La Marta amb el seu President. Després de mostrar les diferents qüestions i dubtes sobre els fets d'avui, per tal de disposar de millor informació, hem emplaçat a la Societat de Caçadors La Marta a aturar la seva activitat pel que resta de temporada.

Aquest comunicat s'ha hagut de retardar en publicar donada la intensitat de comunicacions que hem hagut de prendre durant el dia d'avui.

Darrera actualització: 30.01.2021 | 22:09